Gebruik onderstaand formulier om een klacht in te dienen of contact op te nemen met Stichting Zwartewater FM. Het is ook mogelijk om een mail te sturen naar info@zwartewaterfm.nl of telefonisch contact op te nemen met de studio tijdens uitzenduren op 0383869711.

    Type de code over:
    captcha

    Zwartewater FM beschikt over een vast aanspreekpunt voor klachten
    Deze omroep beschikt over een vast aanspreekpunt voor klachten. Uw mail wordt behandeld door de secretaris van het bestuur, Jan Buma.

    Uw klacht wordt vastgelegd
    Om een klacht goed te kunnen verhelpen is het van essentieel belang dat alle gegevens rond de klacht correct worden vastgelegd. We gebruiken deze informatie ook voor het verbeteren van ons (programma-)aanbod en de bedrijfsvoering. Met het oog op de AVG-wetgeving worden de persoonsgegevens alleen bewaard zolang de klacht in behandeling is.

    Zwartewater FM streeft er na om binnen vijf werkdagen te reageren op een klacht
    In een aantal gevallen kan een klacht wellicht snel worden verholpen. Bijvoorbeeld het corrigeren van een typefout of onvolledigheid in een nieuwsbericht. Wanneer een dergelijke klacht binnenkomt dan voeren wij de correctie uit en ontvangt u hier een bevestiging van. Indien het oplossen of beantwoorden langer duurt dan vijf werkdagen dan stuurt de omroep in ieder geval een ontvangstbevestiging met nadere informatie over de klachtenprocedure.

    Uw klacht wordt geanalyseerd en geƫvalueerd, zodat de oorzaak van de klacht wordt achterhaald
    Er dient te worden onderzocht hoe de omstandigheid waarop de klacht betrekking heeft kon ontstaan. Ook moet er een uitspraak worden gedaan op de vraag of de klacht valide is. In een aantal gevallen is het denkbaar dat het een journalistieke en/of creatieve keuze betreft die niet overeenkomt met uw voorkeur. Bij de terugkoppeling zullen wij u onze beslissing toelichten.

    Op basis van de analyse en evaluatie wordt zo nodig een:
    – corrigerende maatregel genomen om de klacht op te lossen;
    – preventieve maatregel genomen ter voorkoming (van herhaling)
    Wanneer uw klacht terecht is dan zal de omroep er alles aan doen om een corrigerende maatregel te treffen, of in ieder geval een preventieve maatregel ter voorkoming van herhaling.

    Afhandeling van de klacht
    Wanneer naar aanleiding van een klacht een corrigerende of preventieve maatregel is genomen dan informeren wij u hierover. Wij informeren u ook indien de klacht is afgehandeld zonder maatregel.